Klachtenregeling
Wij luisteren naar u
Bij ZorgMaatje streven we ernaar om zorg van de hoogste kwaliteit te bieden en onze cliënten tevreden te stellen. Toch kan het gebeuren dat u niet volledig tevreden bent over onze dienstverlening. Het is voor ons belangrijk dat u de mogelijkheid heeft om uw zorgen of klachten met ons te delen, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken en onze zorg nog verder kunnen verbeteren.
Wij nemen elke klacht serieus en behandelen deze met zorg en aandacht. Door ons klachtenproces transparant en toegankelijk te maken, hopen we dat u zich gehoord voelt en dat we uw ervaring kunnen verbeteren.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Bespreek uw klacht direct met uw zorgverlener
Neem contact op met ZorgMaatje
Als u het gevoel heeft dat uw klacht niet direct met de zorgverlener kan worden opgelost, of als u dit liever niet persoonlijk wilt bespreken, kunt u contact opnemen met ZorgMaatje. U kunt uw klacht telefonisch, via e-mail of schriftelijk indienen. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
- Telefoon: 085 060 28 78
- E-mail: info@zorg-maatje.nl
- Adres: Willem de Zwijgerlaan 350, 1055 RD Amsterdam
Schriftelijke bevestiging van uw klacht
Hoe gaan wij met uw klacht om?
Bij ZorgMaatje willen we dat elke klacht op een eerlijke en zorgvuldige manier wordt behandeld. Zodra wij uw klacht ontvangen, zullen wij deze onderzoeken en contact met u opnemen om de situatie te bespreken. Indien nodig plannen we een persoonlijk gesprek om samen te kijken naar een oplossing.
Onze klachtenprocedure verloopt in de volgende stappen:
- Ontvangst en bevestiging van uw klacht
- Onderzoek van de klacht en overleg met betrokkenen
- Persoonlijk gesprek om de situatie te verduidelijken (indien nodig)
- Voorstellen van een oplossing of maatregelen
- Afronding van de klacht met een schriftelijke terugkoppeling


